Το γνωστό πολυκατάστημα Harrods προειδοποίησε ορισμένους από τους πελάτες του ότι τα προσωπικά τους δεδομένα ενδέχεται να έχουν κλαπεί σε παραβίαση συστημάτων πληροφορικής, τέσσερις μήνες αφότου έγινε στόχος ύποπτης κυβερνοεπίθεσης.
Το πολυτελές πολυκατάστημα δήλωσε ότι τα ονόματα και τα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών κλάπηκαν μετά την παραβίαση των συστημάτων ενός από τους τρίτους παρόχους του.
Ανέφερε ότι οι πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου που επηρεάστηκαν έχουν ενημερωθεί και ότι τα δεδομένα που επηρεάστηκαν «περιορίζονται σε βασικά προσωπικά αναγνωριστικά στοιχεία», προσθέτοντας ότι οι κωδικοί πρόσβασης ή τα στοιχεία πληρωμής δεν επηρεάστηκαν από την παραβίαση.
Σε ανακοίνωσή της, τα Harrods ανέφεραν: «Έχουμε ειδοποιηθεί από έναν από τους τρίτους παρόχους μας ότι τα προσωπικά δεδομένα ορισμένων πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου της Harrods έχουν ληφθεί από ένα από τα συστήματά τους.
«Έχουμε ενημερώσει τους επηρεαζόμενους πελάτες ότι τα επηρεαζόμενα προσωπικά δεδομένα περιορίζονται σε βασικά προσωπικά αναγνωριστικά στοιχεία, όπως όνομα και στοιχεία επικοινωνίας, αλλά δεν περιλαμβάνουν κωδικούς πρόσβασης λογαριασμού ή στοιχεία πληρωμής.
«Το τρίτο μέρος επιβεβαίωσε ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό που έχει περιοριστεί και συνεργαζόμαστε στενά μαζί του για να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνονται όλα τα κατάλληλα μέτρα. Έχουμε ειδοποιήσει όλες τις αρμόδιες αρχές.»
Η παραβίαση έρχεται τέσσερις μήνες αφότου ο μεγάλος λιανοπωλητής δήλωσε ότι καταπολεμά «απόπειρες απόκτησης μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης σε ορισμένα από τα συστήματά μας», αφού οι μεγάλες μάρκες Marks & Spencer και Co-op Group υπέστησαν πρόσφατα παρόμοια περιστατικά.
Το κατάστημα δήλωσε ότι αναγκάστηκε να περιορίσει την πρόσβαση στο διαδίκτυο σε όλους τους ιστότοπούς του τον Μάιο ως προληπτικό μέτρο.