Απάτη στον Βόλο: Αγόρασε πουκάμισο, της ήρθαν μεταχειρισμένες σαγιονάρες

Κοινοποίηση

Δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια της μία γυναίκα από τον Βόλο, η οποία παρήγγειλε μέσω διαδικτύου ένα πουκάμισο για τον σύζυγό της και τελικά παρέλαβε ένα ζευγάρι μεταχειρισμένες σαγιονάρες.

Δεν έχει πάτο το βαρέλι των ηλεκτρονικών απατών που σημειώνονται καθημερινά με τις διαστάσεις του φαινομένου να εκτείνονται ακόμη περισσότερο όσο στο «παιχνίδι» μπαίνει η Τεχνητή Νοημοσύνη.

Στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας έχει συσταθεί ειδική ομάδα εργασίας που απασχολείται στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και του διαδικτύου, με τα περιστατικά απατών να μονοπωλούν το ενδιαφέρον.

Τις τελευταίες εβδομάδες στο τηλεφωνικό κέντρο της ΕΝΚΑ έχουν φτάσει καταγγελίες πολιτών για καταστήματα «φαντάσματα», με ανυποψίαστους πολίτες να χάνουν τα χρήματά τους περιμένοντας με αγωνία το προϊόν τους.

Επιχειρήσεις – βιτρίνα για να αποσπάσουν χρήματα

Στην εφημερίδα Ταχυδρόμος της Μαγνησίας, ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος οι περισσότερες εκ των περιπτώσεων που έχουν καταγγελθεί αφορούν καταστήματα, τα οποία γίνονται γνωστά στο ευρύ κοινό μέσω των κοινωνικών δικτύων και μέσω αναδυόμενων διαφημίσεων. Σε πολλές, δηλαδή, περιπτώσεις δεν υπάρχει καν ηλεκτρονικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα να είναι ακόμη δυσκολότερο να βρεθεί ο δράστης.

«Πρόκειται για επιχειρήσεις – βιτρίνα, χωρίς να υφίσταται φυσικό κατάστημα και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς να υφίσταται και ψηφιακό κατάστημα. Υπάρχει μόνο μία σελίδα παραγγελιών μέσω της οποίας οι δράστες προσπαθούν να αποσπάσουν χρήματα από τους ανυποψίαστους πολίτες» αναφέρει ο κ. Λυχναρόπουλος.

Αξιοσημείωτη περίπτωση γυναίκας στον Βόλο, η οποία θέλησε να κάνει ένα δώρο στον σύζυγό της και του παρήγγειλε πουκάμισο. Η ίδια περίμενε με ανυπομονησία το πακέτο της, όταν ανοίγοντάς το διαπίστωσε ότι όχι μόνο είχαν στείλει ένα ζευγάρι καλοκαιρινές παντόφλες, αλλά ήταν και χρησιμοποιημένες.

Ο κ. Λυχναρόπουλος εξηγεί ότι το 95% των περιπτώσεων που έχουν καταγγελθεί στην ένωση για περιστατικά με καταστήματα – «φαντάσματα» έχουν δαπανήσει μικρά ποσά.

«Ωστόσο μας έχουν ζητήσει να ξεκινήσουμε έρευνα για τα στοιχεία της εταιρείας, αν υφίσταται δηλαδή, να εντοπίσουμε το VPN και στη συνέχεια να τους ενημερώσουμε για το πώς μπορούν να κινηθούν, ώστε να λάβουν τα χρήματά τους πίσω» σημειώνει ο πρόεδρος της ΕΝΚΑ.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Tελευταία Nέα