Όπως αναφέρει ο CEO της Fonterra, Miles Hurrell, «Η εταιρεία εστιάζει στο να δημιουργήσει αξία, γεγονός που σημαίνει ότι πρέπει να πετύχει την υψηλότερη δυνατή βιώσιμη τιμή γάλακτος για τους συνεργαζόμενους παραγωγούς της. Παράλληλα, συνεχίζουμε να προσπαθούμε να υλοποιήσουμε τη στρατηγική μας και συνεχίζουμε να επενδύουμε στο μέλλον. Έχουμε σε εξέλιξη πρωτοβουλίες για να μεγιστοποιήσουμε τις παραγωγικές δυνατότητες των καναλιών Συστατικών και Υπηρεσιών Τροφίμων μας, με εργασίες στη μονάδα παραγωγής Studholme για προϊόντα υψηλής αξίας σε πρωτεΐνη».
Το κανάλι «Συστατικών» ήταν αυτό που ξεχώρισε περισσότερο στο πρώτο μισό του οικονομικού έτους, αφού παρότι ο όγκος των πωλήσεων έπεσε κατά 3,9%, τα λειτουργικά έσοδα που αντιστοιχούν σ’ αυτή αυξήθηκαν κατά 121,2 εκατ. ευρώ φτάνοντας στα 368,3 εκατ. ευρώ σε αξία, γεγονός ενδεικτικό βελτιωμένων περιθωρίων.
Από την άλλη, στο κανάλι Υπηρεσιών Τροφίμων, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 8,3% στο εξάμηνο, με τα μικρά περιθώρια του δεύτερου τριμήνου να αυξάνονται σημαντικά σε σχέση μ’ αυτά του πρώτου. Τα λειτουργικά έσοδα για το εξάμηνο ανήλθαν σε περίπου 121 εκατ. ευρώ, χαμηλότερα ωστόσο από τα περίπου 181 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2024, λόγω του μεγαλύτερου κόστους παραγωγής.
Τέλος, το κανάλι Πελατών είδε τον όγκο πωλήσεων του να αυξάνεται κατά 8,5%, με βελτιωμένα περιθώρια παρά την αύξηση της τιμής του γάλακτος που δίνει η εταιρεία στους παραγωγούς.
Λόγω των ενθαρρυντικών επιδόσεων, η Fonterra αύξησε τις προβλέψεις κερδοφορίας της για το σύνολο του οικονομικού της έτους σε περίπου 55-73 cents ανά μετοχή, γεγονός που αντανακλά τη δυναμική των βασικών επιχειρήσεων της, και την ανθεκτικότητα του καναλιού πελατών της.