Διαδραστικό σεμινάριο για το μάρκετινγκ τροφίμων στις 30 Μαΐου

Κοινοποίηση

Η Eye Q σας προσκαλεί σε ένα καινοτόμο διαδραστικό σεμινάριο που επαναπροσδιορίζει τις παραδοσιακές στρατηγικές επιχειρηματικότητας και ανοίγει νέους ορίζοντες στον τομέα του marketing τροφίμων και ποτών, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαΐου 2025, 17:00 έως 21:00 στο Loft 26 στον Κεραμεικό.

Μέσα σε μόλις 4 ώρες, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν πρωτοποριακές στρατηγικές marketing μέσα από μια διαδραστική παρτίδα σκακιού. Κάθε κίνηση στο ταμπλό αντιπροσωπεύει μια στρατηγική επιχειρηματική απόφαση, μετατρέποντας το παιχνίδι σε εργαλείο εκπαίδευσης και καινοτομίας.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου περιλαμβάνει 5 ενότητες:

  • 1η ενότητα: Ιδέα – Όραμα

Εισαγωγή στην Ιδέα και το ΌραμαΠως η ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε ένα στρατηγικό όραμα, Ανάπτυξη αξιολόγηση ιδεών, Ανάπτυξη οράματοςΥλοποίηση ιδεών – οράματος.

  • 2η ενότητα: Δημιουργία brand με συνεχή πυξίδα το Όραμα

Εισαγωγή στο BrandingΣχέση μεταξύ brand και οράματοςΑνάπτυξη ταυτότητας brand: Επιλογή ονόματος, λογοτύπου, χρωματικής παλέτας και στυλ επικοινωνίαςΕργαλεία BrandingΔιαχείριση φήμης

  • 3η ενότητα: Κοστολόγηση – Pricing

Επίδραση της τιμολόγησης στο μάρκετινγκΜέθοδοι κοστολόγησηςΜέθοδοι τιμολόγησης

  • 4η ενότητα: Marketing – Πωλήσεις

Μάρκετινγκ και ΣτρατηγικήMarketing Mix (4P’s)B2B και B2C πωλήσεις

  • 5η ενότητα: Sustainability

Τρεις Πυλώνες της Βιωσιμότητας – Συσχέτιση με την βιωσιμότητα του επιχειρηματικού εγχειρήματοςSustainable Branding

 Εισηγητές:


  Γιώργος Κολλιόπουλος

Βραβευμένος επιχειρηματίας, δημιουργός του λ /lambda/, του πρώτου ελαιόλαδου πολυτελείας στον κόσμο, branding expert, συγγραφέας

  Μαρία Σπηλιώτη

M.Sc. στην Αγροτική Επιχειρηματικότητα, Διδάκτωρ του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Κάντε κράτηση στο σεμινάριο πατώντας ΕΔΩ.

Πηγή agronews.gr

Διαβάστε Περισσότερα

Tελευταία Nέα