Η Eye Q σας προσκαλεί σε ένα καινοτόμο διαδραστικό σεμινάριο που επαναπροσδιορίζει τις παραδοσιακές στρατηγικές επιχειρηματικότητας και ανοίγει νέους ορίζοντες στον τομέα του marketing τροφίμων και ποτών, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαΐου 2025, 17:00 έως 21:00 στο Loft 26 στον Κεραμεικό.
Μέσα σε μόλις 4 ώρες, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν πρωτοποριακές στρατηγικές marketing μέσα από μια διαδραστική παρτίδα σκακιού. Κάθε κίνηση στο ταμπλό αντιπροσωπεύει μια στρατηγική επιχειρηματική απόφαση, μετατρέποντας το παιχνίδι σε εργαλείο εκπαίδευσης και καινοτομίας.
Το πρόγραμμα του σεμιναρίου περιλαμβάνει 5 ενότητες:
- 1η ενότητα: Ιδέα – Όραμα
Εισαγωγή στην Ιδέα και το Όραμα, Πως η ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε ένα στρατηγικό όραμα, Ανάπτυξη αξιολόγηση ιδεών, Ανάπτυξη οράματος, Υλοποίηση ιδεών – οράματος.
- 2η ενότητα: Δημιουργία brand με συνεχή πυξίδα το Όραμα
Εισαγωγή στο Branding, Σχέση μεταξύ brand και οράματος, Ανάπτυξη ταυτότητας brand: Επιλογή ονόματος, λογοτύπου, χρωματικής παλέτας και στυλ επικοινωνίας, Εργαλεία Branding, Διαχείριση φήμης
- 3η ενότητα: Κοστολόγηση – Pricing
Επίδραση της τιμολόγησης στο μάρκετινγκ, Μέθοδοι κοστολόγησης, Μέθοδοι τιμολόγησης
- 4η ενότητα: Marketing – Πωλήσεις
Μάρκετινγκ και Στρατηγική, Marketing Mix (4P’s), B2B και B2C πωλήσεις
- 5η ενότητα: Sustainability
Τρεις Πυλώνες της Βιωσιμότητας – Συσχέτιση με την βιωσιμότητα του επιχειρηματικού εγχειρήματος, Sustainable Branding
Εισηγητές:
Γιώργος Κολλιόπουλος
Βραβευμένος επιχειρηματίας, δημιουργός του λ /lambda/, του πρώτου ελαιόλαδου πολυτελείας στον κόσμο, branding expert, συγγραφέας
Μαρία Σπηλιώτη
M.Sc. στην Αγροτική Επιχειρηματικότητα, Διδάκτωρ του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Κάντε κράτηση στο σεμινάριο πατώντας ΕΔΩ.