Φοιτητές επανασχεδίασαν την επετειακή ετικέτα της Ρετσίνας Μαλαματίνα

Στόχος της δράσης ήταν η σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, αναδεικνύοντας τον ρόλο των νέων δημιουργών στην επανερμηνεία παραδοσιακών συμβόλων.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος «Έρευνα στην Πρακτική Ι / Research into Practice I». Συνολικά 13 φοιτητές του 1ου έτους του Τμήματος Graphic Design εργάστηκαν υπό την καθοδήγηση των καθηγητών τους, εφαρμόζοντας μεθοδολογίες σχεδιαστικής έρευνας (design research): εμβάθυναν στην ιστορία και την πολιτισμική σημασία της Ρετσίνας Μαλαματίνα, ανέλυσαν τα βασικά στοιχεία της κλασικής ετικέτας και διερεύνησαν τις σύγχρονες ανάγκες επικοινωνίας με το σημερινό κοινό, προκειμένου να αποδώσουν με φρέσκια ματιά τον τρόπο με τον οποίο ένα brand μεταφέρει αξίες μέσα στον χρόνο.

Ο επανασχεδιασμός δεν αποτέλεσε απλώς ένα αισθητικό πείραμα, αλλά έναν ουσιαστικό διάλογο ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν, με στόχο μια στρατηγικά σχεδιασμένη ανανέωση που ισορροπεί ανάμεσα στην κληρονομιά και τη σύγχρονη απεύθυνση. Τα αποτελέσματα εντυπωσίασαν για την εφευρετικότητα, την αυθεντικότητα και τη τεκμηριωμένη οπτική προσέγγιση των φοιτητών.

Με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η Οινοποιία Μαλαματίνα επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να επενδύει στη νέα γενιά δημιουργών και να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που ενισχύουν τον διάλογο ανάμεσα στην παράδοση, την καινοτομία και τον σύγχρονο σχεδιασμό

Πηγή agronews.gr

Tελευταία Nέα