Φόρουμ Δελφών – Κ. Κυρανάκης: Πρώτη δοκιμαστική διαδρομή τρένου με το σύστημα γεωντοπισμού

Κοινοποίηση

Στον στόχο της δημιουργίας «ενός ασφαλούς σιδηρόδρομου», αναφέρθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.

Ο αναπληρωτής υπουργός γνωστοποίησε ότι έχει ήδη αρχίσει η πιλοτική χρήση του συστήματος εντοπισμού HEPOS, καθώς, όπως είπε, την Πέμπτη ξεκίνησε ένα τρένο από Ρέντη με το εν λόγω σύστημα.

Το σύστημα αυτό, το οποίο θα κάνει χαρτογράφηση της πορείας του τρένου μέχρι να φτάσει στη Θεσσαλονίκη, τριγωνοποιεί το δορυφορικό σήμα και δίνει απόκλιση λίγων εκατοστών, επισήμανε ο κ. Κυρανάκης.


«Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο θα βλέπουμε την ακριβή θέση των τρένων σε πραγματικό χρόνο, αλλά και τυχόν προβλήματα πάνω στη γραμμή, πριν αυτά τα προβλήματα γίνουν επικίνδυνα», ανέφερε και πρόσθεσε ότι το σύστημα πρόκειται να εφαρμοστεί σε όλα τα τρένα του δικτύου σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Οπως εξήγησε, δύο πομποί θα εγκατασταθούν σε κάθε τρένο και θα δημιουργηθεί ένα ενιαίο κέντρο παρακολούθησης της κίνησης του ΟΣΕ.

Φόρουμ Δελφών – Κ. Κυρανάκης: Πρώτη δοκιμαστική διαδρομή τρένου με το σύστημα γεωντοπισμού-1

Ταυτόχρονα, προωθείται νομοσχέδιο για την αξιολόγηση του προσωπικού και προχωράει η εγκατάσταση του συστήματος επικοινωνίας GSMR.

Σύμφωνα με τον κ. Κυρανάκη, σύντομα θα γίνουν προσλήψεις, ενώ, όπως είπε, ήδη έχει γίνει κάλεσμα σε Ελληνες του εξωτερικού.

Επίσης, έκανε γνωστό ότι η αποτύπωση για τις παραβάσεις και τα παραπτώματα θα γίνεται ψηφιακά, ενώ στα τρία σοβαρά λάθη, ο υπαίτιος οδηγείται σε απόλυση. Επιπλέον, προωθούνται πρωτοβουλίες για την αξιολόγηση των εργαζομένων, σε συνδυασμό με ψυχομετρικά τεστ.


Επιπρόσθετα, όπως έκανε γνωστό ο κ. Κυρανάκης, η Hellenic Train δεν έχει αποκλειστική χρήση του δικτύου, ενώ δεν έχει αγοράσει τα τρένα ή τα αμαξοστάσια, αλλά τα μισθώνει. Η σύμβαση ανανεώνεται κάθε χρόνο, ενώ από την πρώτη εβδομάδα «έχουμε μπει σε διαδικασία διαπραγμάτευσης, προκειμένου η ιταλική εταιρεία να επενδύσει δικά της χρήματα για νέους συρμούς», είπε ο αναπληρωτής υπουργός.

Σχετικά με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, έκανε λόγο για προχειρότητα, σε ό,τι αφορά στο κεφάλαιο για την πυρόσφαιρα και πρόσθεσε πως ζητήθηκε από τον ΕRΑ να δώσει στη δημοσιότητα τις συμβάσεις των επιστημονικών πορισμάτων για τις αιτίες που προκάλεσαν την πυρόσφαιρα.

Τέλος, ξεκαθάρισε ότι ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δεν έχει καμία δυνατότητα παύσης μελών του Δ.Σ. του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, καθώς έχουν πενταετή θητεία, ενώ δεσμεύτηκε ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα, θα ενημερώνει για την υλοποίηση των έργων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Ελληνικά ομόλογα: «Βράχος» σε έναν… αβέβαιο κόσμο

Μπορεί τα περισσότερα περιουσιακά στοιχεία ανά τον κόσμο να βίωσαν μέχρι τώρα τον Απρίλιο μια «βόλτα με το τρενάκι του τρόμου», ωστόσο τα ελληνικά...

Tελευταία Nέα