Η New Holland φέρνει σε νέα επίπεδα τα τρακτέρ T7 με πολλές αναβαθμίσεις

Κοινοποίηση

του Ηλία Ανδρεάκη

Με μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνολογίας και μετάδοσης συστήνονταιτα νέα τρακτέρ New Holland T7 SWB, τα οποία σύμφωνα με την κορυφαία κατασκευαστή φέρνουν νέα επίπεδα στην κατηγορία ισχύος 180-225hp.

Περαιτέρω, ένας νέος μπροστινός άξονας διασφαλίζει την άνετη οδήγηση και τη μικρότερη ακτίνα περιστροφής. Ο ελκυστήρας είναι χρώματος Dynamic Blue, το οποίο θα εισαχθεί και σε άλλα τρακτέρ της New Holland μελλοντικά.

Αποδεδειγμένη εξοικονόμηση

Πρόσφατα σε τεστ PowerMix του κέντρου δοκιμών DLG, το T7.225 με κιβώτιο Dynamic CommandTM (DCT)  κατέγραψε κορυφαία επίδοση από άποψη κατανάλωσης καυσίμων στην κατηγορία του, με μόλις 243γρ./kWh.

Ο νέος μπροστινός άξονας είναι διαθέσιμος σε τυπική και heavy duty εκδοχή -αμφότερες με δυνατότητα ανάρτησης- και διαθέτει dual συσσωρευτές που επιτρέπουν γρηγορότερη και πιο ομαλή ανταπόκριση του τρακτέρ. Παράλληλα, ο νέος άξονας μειώνει την ακτίνα περιστροφής των νέων New Holland T7 Standard Wheelbase κατά 17%, από 14,3 σε 11,4 μέτρα, για πιο ομαλές και αποδοτικές στροφές στο κεφαλάρι, συγκριτικά με τα παλαιότερα μοντέλα.

Αυτό που δεν έχει αλλάξει, συγκριτικά με τα παλαιότερα μοντέλα, είναι το μήκος του μεταξονίου που παρέμεινε στα 2,789 μέτρα. Ωστόσο το μέγιστο μικτό βάρος των μηχανημάτων βρίσκεται πλέον στους 13,5 τόνους και το ωφέλιμο φορτίο στους 5,5 τόνους.

Μεγάλες δυνατότητες

Κάτω από το κεκλιμένο καπό που αυξάνει την ορατότητα βρίσκεται ένας κινητήρας FPT NEF 6,7 λίτρων Stage V. Η χωρητικότητα πετρελαίου και AdBlue/DEF βρίσκεται στα 350 και 48 λίτρα αντίστοιχα.

Η μέγιστη ισχύς των καινούργιων New Holland T7 SWB επιτυγχάνεται στις 1.500 στροφές ανά λεπτό, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμων και το θόρυβο. Για μετακίνηση και εφαρμογές PTO ή υδραυλικές εφαρμογές όλα τα μοντέλα της σειράς διαθέτουν σύστημα ώθησης Engine Power Management που παρέχει περίπου 22-25% επιπλέον ισχύ.

Στα μοντέλα T7.180, T7.190 και T7.210 μπορεί να εγκατασταθεί εξ αρχής κιβώτιο ταχυτήτων Auto Command CVT 3X1 σειρών. Σε μεταγενέστερο στάδιο θα υπάρχουν ως επιλογές το νέο κιβώτιο Dynamic Command semi-powershift με τεχνολογία διπλού συμπλέκτη και το επίσης Semi-powershift Range Command.

Όσον αφορά το κορυφαίο μοντέλο T7.225, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ μετάδοσης Dynamic Command ή Auto Command. Το πρώτο παρέχει 24 μπροστινές και 24 όπισθεν ταχύτητες, με μέγιστη ταχύτητα 50 χλμ/ώρα Eco και λειτουργία start/stop, ενώ το νέο Auto Command CVT παρέχει μέγιστη ταχύτητα 55 χλμ/ώρα.

Προηγμένη τεχνολογία για αύξηση παραγωγικότητας

Η νέα διαρρύθμιση του μπράτσου SideWinder επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν τα συστήματα ελέγχου που ταιριάζουν περισσότερο με τις ανάγκες τους, όπως ηλεκτρονικά χειριστήρια και την οθόνη IntelliView 12. Πέρα από το τερματικό IntelliView 12 διατίθεται λεβιές πολλαπλών χρήσεων CommandGrip. Από την άλλη, οι πληροφορίες που εμφανίζονται στο τερματικό InfoView, που είναι τοποθετημένο πίσω από το τιμόνι, μπορούν να επιλεχθούν μέσω του μπράτσου.

Εντός της πιο ευρύχωρης καμπίνας συναντάται σύστημα κλιματισμού, αναβαθμισμένα υλικά και περισσότερος χώρος αποθήκευσης. Οι χειριστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών επιλογών οροφής και μεγάλου εύρους αναρτήσεων καμπίνας – μηχανικές, υδραυλικές ή πνευματικές.

Για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τα σκαλοπάτια και οι λεβιέδες των νέων T7 SWB είναι ενσωματωμένα στη δεξαμενή καυσίμων.

Η τοποθέτηση παρελκομένων στο πίσω μέρος, διευκολύνεται λόγω καλύτερης πρόσβασης στους υδραυλικούς, ηλεκτρικούς και πνευματικούς συνδέσμους. Στα μοντέλα με κιβώτιο Auto Command CVT μπορούν να τοποθετηθούν μηχανικές βαλβίδες, ενώ το μπροστινό προαιρετικό PTO έχει υγρό συμπλέκτη για ανθεκτικότητα.

Τέλος, τα μοντέλα της σειράς υποστηρίζουν ISOBUS Κατ. 2 ή 3, συστήματος διαχείρισης TIM (Tractor Implement Management). Όλα τα μοντέλα τυπικά διαθέτουν το σύστημα συνδεσιμότητας Connectivity Included.

Πηγή agronews.gr

Διαβάστε Περισσότερα

Tελευταία Nέα