Με σκληρές και απαιτητικές συνθήκες πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο οι έξι ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, εκ των οποίων οι τρεις ήταν επαναλαμβανόμενες, διατηρώντας τη δυναμική του αγώνα και προσφέροντας σημαντικές εξελίξεις σε όλα τα μέτωπα, χωρίς ωστόσο να υπάρξουν ανατροπές στην κορυφή της κατάταξης.
Ο Οτ Τάνακ επιβεβαίωσε την ανωτερότητά του, κυριαρχώντας απόλυτα με το Hyundai i20 N Rally1, καθώς σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε πέντε από τις έξι ειδικές της ημέρας, μην αφήνοντας περιθώρια αμφισβήτησης για την πρωτοκαθεδρία του. Ο Εσθονός οδηγός έδειξε να νιώθει ιδιαίτερα άνετα στο cockpit του και διατήρησε σταθερό ρυθμό, εδραιώνοντας τη θέση του στην κορυφή.
Διαφορετική ήταν η πορεία του ομόσταβλού του, Αντριέν Φορμό, ο οποίος είχε ξεκινήσει την ημέρα από τη δεύτερη θέση. Ωστόσο, μια επαφή με βράχο κατά τη 10η ειδική διαδρομή είχε ως αποτέλεσμα να προκληθεί πρόβλημα στον πίσω τροχό του Hyundai i20 N, γεγονός που τον οδήγησε στην πτώση στην τρίτη θέση, πίσω από τον Σεμπαστιάν Οζιέ.
Ο Γάλλος, οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, εμφανίστηκε πιο συντηρητικός λόγω της επιλογής ελαστικών. Ενώ την προηγούμενη ημέρα είχε χρησιμοποιήσει μαλακή γόμα, το Σάββατο συνδύασε μαλακά και σκληρά ελαστικά, επιλογή που δεν του επέτρεψε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Τάνακ. Ωστόσο, κατάφερε να παραμείνει στη δεύτερη θέση, διατηρώντας ζωντανές τις ελπίδες της Toyota για τη διεκδίκηση της νίκης.
Στην κατηγορία WRC2, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ με το Toyota GR Yaris βρίσκεται στην έβδομη θέση, συνεχίζοντας με συνέπεια την πορεία του στο δύσκολο τερέν του Ακρόπολις.
Σε ό,τι αφορά τα ελληνικά πληρώματα, την πρωτοπορία έχουν οι Πλάγος-Κουζιώνης με Skoda Fabia RS Rally2, αφήνοντας πίσω τους τους Καρανικόλα-Κακαβά με Ford Fiesta Rally2. Αντίθετα, άδοξο τέλος είχε ο αγώνας για τους Σερδερίδη-Μικλότ με Ford Puma Rally1, οι οποίοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν λόγω θερμοπληξίας που υπέστη ο οδηγός.
Η τελευταία ημέρα του αγώνα, που είναι προγραμματισμένη για την Κυριακή, αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο, παρά το προβάδισμα Τάνακ. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίζει να επιβεβαιώνει τον σκληρό χαρακτήρα του, διατηρώντας αμείωτη την ένταση μέχρι την τελική ευθεία.