Mικρότερο και με προσφορές το καλάθι τροφίμων δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ

Κοινοποίηση

Βάσει της έρευνας του ΙΕΛΚΑ οι επισκέψεις των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ ανέρχονται σε 13 μηνιαίως (3,2 κατά μέσο όρο εβδομαδιαίως), σημειώνοντας μικρή αύξηση έναντι του 2024. Πιο διευρυμένες είναι και οι επιλογές καταστημάτων, με τους καταναλωτές να επιλέγουν περίπου 2,2 διαφορετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Παρά τον αυξημένο αριθμό επισκέψεων, ωστόσο, οι καταναλωτές σημειώνουν μικρότερες δαπάνες σε εβδομαδιαία βάση, κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στα μικρότερα καλάθια και στη μεταφορά της κατανάλωσης προς άλλες υπηρεσίες.

Σημαντικότερο παράγοντα αγοράς για τους καταναλωτές παίζει η χρηματική δαπάνη (47%), νούμερο μικρότερο από το αντίστοιχο περσινό, ενώ το 30% δηλώνει πως μεγάλη σημασία έχει η ποιότητα. Συνεχίζοντας την τάση που έχει ξεκινήσει από το 2023, οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν ότι προτιμούν τις σταθερά χαμηλές τιμές έναντι των προσφορών (19% προτιμά τις προσφορές). Εντούτοις, το ποσοστό των καταναλωτών που αναζητά τις προσφορές έχει μείνει σταθερό σε σχέση με τον μέσο όρο πενταετίας στο 58%.

Πηγή agronews.gr

Διαβάστε Περισσότερα

Μεξικό: Η δικηγόρος του Ελ Τσάπο, υποψήφια για δικαστής

Την 1η Ιουνίου θα διεξαχθούν για πρώτη φορά στο Μεξικό εκλογές για την ανανέωση του δικαστικού σώματος. Ωστόσο, καθώς τα καρτέλ λυμαίνονται τη χώρα,...

Tελευταία Nέα