Βάσει της έρευνας του ΙΕΛΚΑ οι επισκέψεις των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ ανέρχονται σε 13 μηνιαίως (3,2 κατά μέσο όρο εβδομαδιαίως), σημειώνοντας μικρή αύξηση έναντι του 2024. Πιο διευρυμένες είναι και οι επιλογές καταστημάτων, με τους καταναλωτές να επιλέγουν περίπου 2,2 διαφορετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Παρά τον αυξημένο αριθμό επισκέψεων, ωστόσο, οι καταναλωτές σημειώνουν μικρότερες δαπάνες σε εβδομαδιαία βάση, κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στα μικρότερα καλάθια και στη μεταφορά της κατανάλωσης προς άλλες υπηρεσίες.
Σημαντικότερο παράγοντα αγοράς για τους καταναλωτές παίζει η χρηματική δαπάνη (47%), νούμερο μικρότερο από το αντίστοιχο περσινό, ενώ το 30% δηλώνει πως μεγάλη σημασία έχει η ποιότητα. Συνεχίζοντας την τάση που έχει ξεκινήσει από το 2023, οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν ότι προτιμούν τις σταθερά χαμηλές τιμές έναντι των προσφορών (19% προτιμά τις προσφορές). Εντούτοις, το ποσοστό των καταναλωτών που αναζητά τις προσφορές έχει μείνει σταθερό σε σχέση με τον μέσο όρο πενταετίας στο 58%.