Η μετάβαση στις χάρτινες συσκευασίες αντιπροσωπεύει την κορύφωση αρκετών ετών εντατικής έρευνας και ανάπτυξης.
Η πρόκληση ήταν πολύπλευρη, διασφαλίζοντας ότι το νέο χάρτινο υλικό τηρεί τις αυστηρές απαιτήσεις ποιότητας προϊόντος, μικροβιολογικής ασφάλειας και ανθεκτικότητας στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας.
Κυρίως, το διάσημο κόκκινο κέλυφος κεριού – αναπόσπαστο κομμάτι της προστασίας και της γεύσης του προϊόντος – θα παραμείνει αμετάβλητο.
Η Babybel είχε υιοθετήσει προηγουμένως ένα βιο-βασικό, οικιακό σελοφάν κομποστοποίησης στα τέλη του 2020.
Η Delphine Chatelin, διευθύντρια έρευνας, καινοτομίας και ανάπτυξης στον Όμιλο Bel, εξήγησε, λέγοντας: «Δεν πρόκειται απλώς για την αντικατάσταση ενός υλικού με ένα άλλο. Απαιτεί επανεξέταση ολόκληρου του συστήματος προστασίας για να διασφαλιστεί η ποιότητα και η ασφάλεια του προϊόντος, από την παραγωγή έως την κατανάλωση.
«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους καταναλωτές την ίδια εμβληματική και ευχάριστη εμπειρία, ανταποκρινόμενοι παράλληλα στις προσδοκίες τους για βιωσιμότητα και ευκολία, με συσκευασίες που είναι περιβαλλοντικά υπεύθυνες και τέλεια προσαρμοσμένες στον κύκλο ζωής του προϊόντος».
Η εμπορική κυκλοφορία της νέας χάρτινης συσκευασίας έχει ήδη ξεκινήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Βόρεια Ευρώπη να έχουν προγραμματιστεί να ακολουθήσουν το 2026. Μέχρι το 2027, η παγκόσμια επέκταση θα έχει φτάσει και στις 50 αγορές όπου διανέμεται η Babybel.

