Μέσω της εν λόγω πρωτοβουλίας υπολογίζεται ότι θα καλυφθούν περίπου 54.540 στρέμματα καλλιεργήσιμων εκτάσεων, με τη Mars να υποστηρίζει την αναγεννητική καλλιέργεια σιταριού σε περίπου 33.590 στρέμματα μέσω των επωνυμιών της, Whiskas και Pedigree.
Με τη σειρά της η PepsiCo θα προωθήσει τη βιώσιμη καλλιέργεια ελαιοκράμβης σε περίπου 21.600 στρέμματα, μέσω επωνυμιών της όπως η Doritos και η Lay’s. Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν με αγρότες προκειμένου να τους ωθήσουν να υιοθετήσουν πρακτικές αναγεννητικής γεωργίας, προκειμένου να αναπληρώσουν με φυσικό τρόπο τα θρεπτικά στοιχεία του εδάφους και να αντιμετωπίσουν ζιζάνια και ασθένειες.
Η ADM θα συμμετέχει στο πρόγραμμα ως συνέταιρος και θα παρέχει οικονομική και τεχνική υποστήριξη στους αγρότες έτσι ώστε να επιτύχουν πιο εύκολα τη μετάβαση σε αναγεννητικές γεωργικές πρακτικές.
Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της υγείας του εδάφους, η βελτιωμένη διαχείριση του νερού, και η ενίσχυση της μακροπρόθεσμης γεωργικής ανθεκτικότητας.