Σε διαφοροποίηση και νέες αγορές επικεντρώνεται η αγορά οίνου για να αντέξει

Κοινοποίηση


Αυτή είναι η μελλοντική πρόκληση για τους οινοποιούς και τους εμπόρους: να κερδίσουν νέους καταναλωτές, είτε νέους σε καθιερωμένες αγορές σε παρακμή είτε νέοι πληθυσμοί να εκπαιδευτούν στην οινική κουλτούρα. Σε κάθε περίπτωση, «η μεγιστοποίηση της διαφοροποίησης μπορεί να βοηθήσει» στην προσφορά και τον στόχο, σύμφωνα με την Anja Zimmer, αρχισυντάκτρια του ιστότοπου της Meininger’s International, η οποία διοργάνωσε το ετήσιο συνέδριό της το Σάββατο 15 Μαρτίου, στο Ντίσελντορφ για να ανοίξει την εμπορική έκθεση ProWein.

Πηγή agronews.gr

Διαβάστε Περισσότερα

Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί

Έγινε η κλήρωση με αριθμό 3006 του ΤΖΟΚΕΡ το βράδυ της Τετάρτης (24/12). Οι τυχεροί αριθμοί είναι: 3, 14, 28, 30, 44 και ΤΖΟΚΕΡ ο...

Tελευταία Nέα