Σε διαφοροποίηση και νέες αγορές επικεντρώνεται η αγορά οίνου για να αντέξει

Κοινοποίηση


Αυτή είναι η μελλοντική πρόκληση για τους οινοποιούς και τους εμπόρους: να κερδίσουν νέους καταναλωτές, είτε νέους σε καθιερωμένες αγορές σε παρακμή είτε νέοι πληθυσμοί να εκπαιδευτούν στην οινική κουλτούρα. Σε κάθε περίπτωση, «η μεγιστοποίηση της διαφοροποίησης μπορεί να βοηθήσει» στην προσφορά και τον στόχο, σύμφωνα με την Anja Zimmer, αρχισυντάκτρια του ιστότοπου της Meininger’s International, η οποία διοργάνωσε το ετήσιο συνέδριό της το Σάββατο 15 Μαρτίου, στο Ντίσελντορφ για να ανοίξει την εμπορική έκθεση ProWein.

Πηγή agronews.gr

Διαβάστε Περισσότερα

Η καλύτερη εξάσκηση mindfulness 1 λεπτού για τη μείωση του στρες

Tο άγχος έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας. Αναζητούμε συνεχώς τρόπους για να το διαχειριστούμε, και μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους είναι...

Tελευταία Nέα