Το μικτό κέρδος της εταιρείας για την χρήση 2024 ανέρχεται σε 5.945.272,37 ευρώ έναντι 5.967.278,72 ευρώ της προηγούμενης χρήσης, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων για την χρήση 2024 ανήλθαν σε κέρδος 923.970,93 ευρώ έναντι 903.616,81 ευρώ το 2023.
Αυξημένα παρουσιάζονται και τα EBITDA της εταιρείας που σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 5,5% στα 3,083 εκατ. ευρώ, έναντι 2,921 εκατ. ευρώ το 2023.
Από τις αρχές του προηγούμενου έτους η Almi Foods υλοποιεί μια στρατηγική ανάπτυξής της στην ελληνική αγορά, η οποία μέχρι σήμερα αντιπροσωπεύει μόλις το 3% των συνολικών της πωλήσεων. Η στρατηγική της εταιρείας για επέκταση στην ελληνική αγορά περιλαμβάνει τη σύναψη συμφωνιών με τις αλυσίδες super market, την ανάπτυξη συνεργασιών πανελλαδικά με μεμονωμένα σημεία πώλησης και τη μετάβαση από τα deli προϊόντα στα προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης, με τη δημιουργία νέων κωδικών αποκλειστικά για την ελληνική αγορά και στοχεύει στον υπερδιπλασιασμό των πωλήσεών της τα επόμενα χρόνια.
Η ενίσχυση της κατηγορίας των προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης, αποτελεί βασικό όχημα επέκτασής της εταιρείας στην Ελληνική αγορά, έχοντας μάλιστα προχωρήσει σε συνολικό rebranding των συσκευασιών της, με στόχο της ενδυνάμωση της προώθησής τους στα σημεία πώλησης.
Στην οικονομική έκθεση της Almi Foods αναφέρεται ότι εξαιτίας του γεγονότος ότι μεγάλο μέρος των πωλήσεων της εταιρείας απευθύνονται στην Κεντρική Ευρώπη και ιδιαίτερα στη Γερμανία το ξεκίνημα του έτους δεν ήταν θετικό, λόγω προβλήματων που αντιμετωπίζει η χώρα εξαιτίας της αβεβαιότητας πουπροκαλείται από το συνεχιζόμενο πόλεμο της Ουκρανίας, την ιδιαίτερη πίεση της αυτοκινητοβιομηχανίας της από την Κίνα και επιπλέον τις βουλευτικές εκλογές που διεξήχθησαν που ως γνωστόν πάντοτε επιτείνουν την ανασφάλεια των πολιτών και άρα μειώνουν την κατανάλωση. Στους παράγοντες αυτούς προστέθηκε και ο εμπορικός πόλεμος που ξεκίνησε η κυβέρνηση Trump από τις Η.Π.Α. και ταλανίζει όλο τον πλανήτη. Επιπλέον έχει γίνει εκκαθάριση ζημιογόνων κωδικών προϊόντων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των πωλήσεων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος στο Α΄ τρίμηνο, η οποία όμως τους επόμενους μήνες ήδη έχει ανακάμψει σημαντικά και αναμένεται μέχρι τέλους του έτους οι πωλήσεις κατ’ ελάχιστον να φθάσουν στα περυσινά επίπεδα.