Με την οικονομική υποστήριξη της Lidl και την υποστήριξη της ReGeNL, το τριετές έργο θα δει τις γαλακτοκομικές φάρμες-μέλη να εφαρμόζουν μέτρα για την επίτευξη ενός γεωργικού συστήματος που θα επικεντρώνεται στην αποκατάσταση του εδάφους, τη βιοποικιλότητα και ένα μοντέλο κέρδους με προοπτική για το μέλλον.
Το έργο θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη προσαρμοσμένων γεωργικών σχεδίων κατά το πρώτο έτος, σημείωσε ο γίγαντας των γαλακτοκομικών προϊόντων.
Τα επόμενα χρόνια, οι νέες πρακτικές θα εφαρμοστούν και τα οικολογικά και οικονομικά αποτελέσματα θα παρακολουθούνται.
Ο Tuncay Özgüner, πρόεδρος της FrieslandCampina Retail and Americas, δήλωσε: «Ένας αυξανόμενος αριθμός γαλακτοπαραγωγών θέλει να κάνει τη μετάβαση στην αναγεννητική γεωργία, αλλά δεν μπορούν να το κάνουν μόνοι τους.
«Για να καταστεί δυνατή αυτή η μετάβαση, οι αγρότες χρειάζονται πρόσβαση σε γνώση, καθοδήγηση και ένα βιώσιμο μοντέλο εισοδήματος. Η ισχυρή συνεργασία εντός της αλυσίδας εφοδιασμού, με εταίρους όπως η Lidl, είναι απαραίτητη».
Ο Wouter–Jan Schouten, διευθυντής προγράμματος του ReGeNL, σχολίασε: «Η αναγεννητική γεωργία είναι εφικτή και πολλά υποσχόμενη – για τους αγρότες, το κλίμα και τη φύση. Χάρη στην οικονομική υποστήριξη της Lidl, την εμπειρογνωμοσύνη της FrieslandCampina και τη συμμετοχή ιδρυμάτων γνώσης που συνδέονται με το ReGeNL, οι γαλακτοπαραγωγοί μπορούν πλέον να ξεκινήσουν ενεργά την εφαρμογή αναγεννητικών πρακτικών για την οικοδόμηση ενός γεωργικού συστήματος που θα ανταποκρίνεται στις μελλοντικές εξελίξεις. Αυτό είναι ένα βασικό βήμα προς τον στόχο του ReGeNL: τη μετάβαση 1.000 αγροτών σε ανθεκτική γεωργία έως το 2031». Αναγεννητική Γεωργία
Το πιλοτικό έργο επιδιώκει να αναπτύξει από κοινού ένα πρότυπο ανοιχτής πρόσβασης για την αναγεννητική γεωργία, με ισχυρή έμφαση στη μετρησιμότητα του αντίκτυπου.
Θα διερευνήσει πώς οι αναγεννητικές πρακτικές, όπως οι πλούσιες σε βότανα λιβάδια και η βόσκηση, μπορούν να συμβάλουν στην υγεία του εδάφους, τη βιοποικιλότητα, τη βιώσιμη παραγωγή τροφίμων και ένα ισχυρό μοντέλο κέρδους για τους αγρότες.
Η Lidl είναι η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που υποστηρίζει αυτήν την πρωτοβουλία, σημείωσε η FrieslandCampina.
Ο Erik van den Hoogen, CCO και διευθυντής αγορών και μάρκετινγκ στη Lidl Ολλανδίας, πρόσθεσε: «Θέλουμε το καλύτερο για τους πελάτες μας και για τον κόσμο γύρω μας – σήμερα και στο μέλλον. Γι’ αυτό συνεργαζόμαστε με τους συνεργάτες μας για να δημιουργήσουμε ένα βιώσιμο σύστημα τροφίμων που θέτει τους αγρότες, τη φύση και τους πελάτες στον πυρήνα του. «Συνεργαζόμενοι στην αλυσίδα εφοδιασμού σε λύσεις όπως η αναγεννητική γεωργία, μπορούμε να μετατρέψουμε τις σημερινές προκλήσεις σε ευκαιρίες του αύριο».