Το 20% των Αμερικανών υπέρ του μποϊκοτάζ των επιχειρήσεων που συντάσσονται με τον Τραμπ

Κοινοποίηση

Ένας στους πέντε Αμερικανούς σκοπεύει να γυρίσει οριστικά την πλάτη στις εταιρείες που έχουν αλλάξει τις πολιτικές τους για να ευθυγραμμιστούν με την ατζέντα του Ντόναλντ Τραμπ, σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση για τον Guardian.

Καθώς εμπορικά σήματα υψηλού προφίλ, όπως η Amazon, η Target και η Tesla, αντιμετωπίζουν οικονομικά μποϊκοτάζ, η έρευνα της Harris Poll έδειξε ότι η αντίδραση θα μπορούσε να έχει διαρκή αντίκτυπο.

Η Δύναμη της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς

«Οι εταιρείες και οι καταναλωτές παίζουν ένα παιχνίδι με μεγαλο ρίσκο – οι εταιρείες ποντάρουν στο ότι η ευκολία θα νικήσει την ιδεολογία, ενώ οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την αγοραστική τους δύναμη σαν όπλο», δήλωσε η Λίμπι Ρόντνεϊ, επικεφαλής στρατηγικής της Harris Poll.

«Τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι πρόκειται για λάθος υπολογισμό», δήλωσε η ίδια.

«Όταν το 20% των Αμερικανών αλλάζει μόνιμα τις καταναλωτικές του συνήθειες και σχεδόν το ένα τρίτο των μποϊκοταριστών δηλώνει ότι θα κρατήσει επ’ αόριστον, η ευκολία μπορεί να μην είναι πλέον ο αποφασιστικός παράγοντας που νομίζουν οι εταιρείες».

Διαφορετικές Στάσεις Μεταξύ Γενεών και Φυλών

Σε ερώτηση σχετικά με τα μποϊκοτάζ που έχουν γίνει πρωτοσέλιδα τις τελευταίες εβδομάδες, το 36% των Αμερικανών δήλωσε ότι συμμετέχει ή θα συμμετάσχει.

Η ένταση του συναισθήματος διέφερε σημαντικά μεταξύ ανθρώπων διαφορετικών γενεών, φυλών και πολιτικών απόψεων:

  • Το 53% των Gen Zers και το 46% των Millennials δήλωσαν ότι συμμετέχουν στα μποϊκοτάζ, σε σύγκριση με το 30% των Gen Xers και μόλις το 22% των Boomers.
  • Περισσότεροι από τους μισούς μαύρους (53%) και ισπανόφωνους (51%) Αμερικανούς μποϊκοτάρουν, σε σύγκριση με το 29% των λευκών Αμερικανών.
  • Οι Δημοκρατικοί (49%) είναι πολύ πιο πιθανό να μποϊκοτάρουν τώρα από τους ανεξάρτητους (32%) και τους συντηρητικούς (29%).

Τα Κίνητρα των Καταναλωτών

Όταν τους δόθηκε ένας κατάλογος των λόγων για τους οποίους μποϊκοτάρουν, οι Αμερικανοί δήλωσαν ότι ο κυριότερος λόγος είναι ότι θέλουν να δείξουν στις εταιρείες ότι οι καταναλωτές έχουν οικονομική δύναμη και επιρροή (53%) και να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για τις τρέχουσες κυβερνητικές πολιτικές (49%).

Σχεδόν οι μισοί από αυτούς που μποϊκοτάρουν (46%) επισήμαναν επίσης ότι οι εταιρείες ανατρέπουν τις πολιτικές τους για την ποικιλομορφία, την ισότητα και την ένταξη (DEI) ως λόγο για το μποϊκοτάζ τους.

Έχει αντίκτυπο το Μποϊκοτάζ;

Είναι δύσκολο να παρακολουθήσει κανείς τις απτές επιπτώσεις που έχουν τα μποϊκοτάζ στις εταιρείες και πόσοι ακριβώς άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτά.

Πολλοί ξεκινούν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά άλλοι καταναλωτές δήλωσαν ότι πήραν μόνοι τους την απόφαση να απομακρυνθούν από εταιρείες.

Ορισμένες ομάδες συντόνισαν μποϊκοτάζ στις κοινότητές τους τις τελευταίες εβδομάδες, ιδίως ως απάντηση σε εταιρείες όπως η Target, η Amazon και η Walmart, οι οποίες ανακάλεσαν τα μέτρα DEI (Διαφορετικότητα, ισότητα και ένταξη).

Αντιδράσεις από Κοινωνικές Ομάδες

Η Target, για παράδειγμα, τερμάτισε τους στόχους προσλήψεων για περιθωριοποιημένες ομάδες, ενώ η Walmart δήλωσε ότι δεν θα δίνει πλέον προτεραιότητα στην εξεύρεση προμηθευτών που είναι εταιρείες που ανήκουν σε γυναίκες ή μειονότητες.

Ορισμένοι Αμερικανοί θεωρούν ότι οι εταιρείες εγκαταλείπουν βασικές ηθικές αξίες υποκλινόμενες στον πρόεδρο.

Ο αιδεσιμότατος Τζαμάλ Μπράιαντ, πάστορας με έδρα τη Βαλτιμόρη και μεγάλο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάλεσε τους οπαδούς του να μην ξοδέψουν χρήματα στο Target για τη Σαρακοστή, η οποία ξεκίνησε στις 5 Μαρτίου και διαρκεί έως τις 17 Απριλίου.

«Αυτές οι ανατροπές αντιπροσωπεύουν κάτι περισσότερο από απλές εταιρικές αποφάσεις- αντανακλούν μια βαθύτερη διάβρωση της ηθικής και δεοντολογικής δέσμευσης που είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση μιας δίκαιης κοινωνίας», έγραψε ο Bryant στον ιστότοπο που έφτιαξε για το μποϊκοτάζ, targetfast.org.

Κίνημα Latino Freeze 

Οι ισπανόφωνοι ακτιβιστές έχουν καλέσει ομοίως την κοινότητά τους να μποϊκοτάρει εταιρείες, ονομάζοντάς το Κίνημα Latino Freeze.

Το κίνημα καλεί σε μποϊκοτάζ των εταιρειών που έχουν μειώσει τις πρωτοβουλίες τους για τα προγράμματα DEI και ζητά από τους συμμετέχοντες να μην ξοδεύουν χρήματα για μη βασικά αγαθά «μέχρι να μας δείξουν ότι νοιάζονται για τους μειονοτικούς και μεταναστευτικούς πληθυσμούς μας».

Επιπτώσεις της Πολιτικής Στρατηγικής στις Εταιρείες

Τον περασμένο μήνα, μια δημοσκόπηση της Harris διαπίστωσε ότι το 31% των Αμερικανών ανέφεραν παρόμοιους στόχους για να «αποχωρήσουν» από την οικονομία φέτος, λόγω του μεταβαλλόμενου πολιτικού κλίματος.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι ανταποκρίνονται στο μεταβαλλόμενο νομικό περιβάλλον γύρω από το DEI.

Το DEI αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο ανάφλεξης στους πολιτιστικούς πολέμους, με τους συντηρητικούς να υποστηρίζουν ότι κάνει άδικες διακρίσεις εις βάρος ομάδων που ιστορικά αποτελούσαν την πλειοψηφία, όπως οι λευκοί Αμερικανοί.

Κατά την προεκλογική του εκστρατεία, ο Τραμπ υποσχέθηκε να καταργήσει τα προγράμματα DEI και υπέγραψε πολλαπλά εκτελεστικά διατάγματα για τον τερματισμό των προγραμμάτων DEI εντός της ομοσπονδιακής κυβέρνησης αμέσως μόλις ανέλαβε τα καθήκοντά του.

Ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει η διοίκηση στις προσπάθειες στον ιδιωτικό τομέα είναι ακόμη ασαφής, αλλά ορισμένες εταιρείες εμφανίζονται πρόθυμες να ρισκάρουν να χάσουν πελάτες αντί να το ρισκάρουν.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Ναυάγιο με μετανάστες στο Φαρμακονήσι – Ένας νεκρός και δύο παιδιά σε κρίσιμη κατάσταση

Συναγερμός σήμανε το βράδυ του Σαββάτου στο Λιμενικό για ναυάγιο πλωτού με μετανάστες στην θαλάσσια περιοχή ανοιχτά στο Φαρμακονήσι.Άμεσα ξεκίνησε μεγάλη επιχείρηση έρευνας...

Tελευταία Nέα