50χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος στον λόφο της Ανάληψης

Κοινοποίηση

Τέλος στη ζωή του φέρεται να έδωσε 50χρονος στα Τρίκαλα τα ξημερώματα του Σαββάτου 13/7.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας trikalavoice.gr ένα ζευγάρι που είχε πάει για βόλτα το πρωί στον λόφο της Ανάληψης είδε τον 50χρονο απαγχονισμένο στο εσωτερικό παλιάς, εγκαταλελειμμένης οικοδομής.

Αμέσως ειδοποίησαν την αστυνομία, η οποία γνώριζε τον 50χρονο καθώς φέρεται να ήταν χρήστης ουσιών.  Φως στην ακριβή αίτια θανάτου θα ρίξει η ιατροδικαστική εξέταση, αν και φαίνεται να αποκλείεται το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.

 

 

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Ψάρευαν πελάτες για “Οδοντιατρικό τουρισμό” στην Αλβανία

Την παρέμβαση της ΕΛ.ΑΣ. προκάλεσε εκδήλωση με τίτλο «δωρεάν οδοντιατρικός έλεγχος», η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί σε ξενοδοχείο της Λάρισας και, σύμφωνα με καταγγελίες,...

Tελευταία Nέα