Άνοιξε ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός»

Κοινοποίηση

Άνοιξε με εντολή της ΕΛ.ΑΣ ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός», που νωρίτερα το απόγευμα της Παρασκευής (31/01) είχε κλείσει.

Συγκεκριμένα, νωρίτερα η ΣΤΑ.ΣΥ είχε εκδώσει ανακοίνωση στην οποία αναφερόταν ότι «προσωρινά κλειστός θα παραμείνει ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός», ενώ οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση», καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, βρισκόταν σε εξέλιξη συγκέντρωση για τα Ίμια στην περιοχή.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα