Από την ΠΑΕ ΑΕΛ στην Κόρινθο

Κοινοποίηση

Ο 19χρονος τερματοφύλακας, Λάμπρος Αντωνόπουλος, που έμεινε ελεύθερος από την ΠΑΕ ΑΕΛ, συμφώνησε να συνεχίσει την καριέρα του στην Κόρινθο, που θα συμμετέχει στην Γ’ Εθνική και την σεζόν 2024-2025. Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι ο Λαρισαίος γκολκίπερ, Λάμπρος Αντωνόπουλος, υπέγραψε το δελτίο του σε ξενοδοχείο της Λάρισας, παρουσία του προέδρου του ΠΑΣ Κόρινθος, Αλέξη Κούγια.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Ψάρευαν πελάτες για “Οδοντιατρικό τουρισμό” στην Αλβανία

Την παρέμβαση της ΕΛ.ΑΣ. προκάλεσε εκδήλωση με τίτλο «δωρεάν οδοντιατρικός έλεγχος», η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί σε ξενοδοχείο της Λάρισας και, σύμφωνα με καταγγελίες,...

Tελευταία Nέα