Αρώματα εσπεροειδών πλημμυρίζουν τη νέα δημιουργία της Ζυθοποιίας Πηνειού

Κοινοποίηση

Ο όμιλος Anheuser-Busch InBev ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περίπου 12,9 εκατομμύρια ευρώ (15 εκατ. δολάρια) στο ζυθοποιείο της στις ΗΠΑ, σε μια περίοδο που ο Αμερικανός προέδρος, Ντόναλντ Τραμπ, επίχειρει να ενισχύσει την εγχώρια παραγωγή.

Πηγή agronews.gr

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα