Αρώματα εσπεροειδών πλημμυρίζουν τη νέα δημιουργία της Ζυθοποιίας Πηνειού

Κοινοποίηση

Ο όμιλος Anheuser-Busch InBev ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περίπου 12,9 εκατομμύρια ευρώ (15 εκατ. δολάρια) στο ζυθοποιείο της στις ΗΠΑ, σε μια περίοδο που ο Αμερικανός προέδρος, Ντόναλντ Τραμπ, επίχειρει να ενισχύσει την εγχώρια παραγωγή.

Πηγή agronews.gr

Διαβάστε Περισσότερα

Ιράν: Η Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε ψήφισμα για τον τερματισμό των στρατιωτικών επιχειρήσεων

Η ελεγχόμενη από τους Ρεπουμπλικάνους Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε χθες Τρίτη ψήφισμα για τον τερματισμό των αμερικανικών στρατιωτικών επιχειρήσεων εναντίον του Ιράν, εν μέσω...

Tελευταία Nέα