«Έφυγε» ο γενικός γραμματέας της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας Απόστολος Βεσυρόπουλος

Κοινοποίηση

Ο κ. Βεσυρόπουλος παραθέριζε στη Σιθωνία της Χαλκιδικής και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Κέντρο Υγείας Αγίου Νικολάου. Ωστόσο, στη συνέχεια και ενώ είχε ξεκινήσει η διακομιδή του στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» στη Θεσσαλονίκη άφησε την τελευταία του πνοή.

Από τον φετινό Απρίλιο ο Απόστολος Βεσυρόπουλος ήταν Γενικός γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, ενώ από τον Ιούλιο του 2019 ως και τον Ιούνιο του 2023 είχε διατελέσει υφυπουργός Οικονομικών.

Πηγή agronews.gr

Διαβάστε Περισσότερα

Ιράν: Η Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε ψήφισμα για τον τερματισμό των στρατιωτικών επιχειρήσεων

Η ελεγχόμενη από τους Ρεπουμπλικάνους Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε χθες Τρίτη ψήφισμα για τον τερματισμό των αμερικανικών στρατιωτικών επιχειρήσεων εναντίον του Ιράν, εν μέσω...

Tελευταία Nέα