Επαναπατρίστηκαν οι δύο Έλληνες που είχαν τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο στο Ναϊρόμπι

Κοινοποίηση

Επαναπατρίστηκαν το βράδυ του Σαββάτου οι δύο Έλληνες που είχαν τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο ατύχημα κατά τη διάρκεια ταξιδιού αναψυχής στην Αφρική και νοσηλεύονταν στο Ναϊρόμπι της Κένυας.

«Πριν λίγες ώρες έφτασαν στο Ελ. Βενιζέλος οι δύο επαναπατρισθέντες Έλληνες με τους συνοδούς τους από το Ναϊρόμπι. Τους παρέλαβαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και κατευθύνονται στο νοσοκομείο ΚΑΤ για συνέχιση της νοσηλείας τους. Εχει ενημερωθεί το νοσοκομείο υποδοχής. Κλινική εικόνα κατά τη πτήση άριστη», γνωστοποίησε μέσα από ανάρτησή του στο Χ ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα