Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στην Αθήνα

Κοινοποίηση

Φωτιά εκδηλώθηκε το πρωί της Παρασκευής (19/7) σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στη συμβολή των οδών Αγησιλάου και Ιεράς Οδού, στην Αθήνα.

Στο σημείο βρίσκονται και επιχειρούν 15 πυροσβέστες με 4 οχήματα, καθώς και το ειδικό βραχιονοφόρο όχημα. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για εγκλωβισμένους.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Ψάρευαν πελάτες για “Οδοντιατρικό τουρισμό” στην Αλβανία

Την παρέμβαση της ΕΛ.ΑΣ. προκάλεσε εκδήλωση με τίτλο «δωρεάν οδοντιατρικός έλεγχος», η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί σε ξενοδοχείο της Λάρισας και, σύμφωνα με καταγγελίες,...

Tελευταία Nέα