Γιώργος Μυλωνάκης: Μεταφέρεται σε κέντρο αποκατάστασης – Το ιατρικό ανακοινωθέν

Κοινοποίηση

Βγήκε από τη μονάδα εντατικής θεραπείας ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Γιώργος Μυλωνάκης, ο οποίος νοσηλεύεται από τις 15 Απριλίου στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης».

Υπενθυμίζεται ότι ο Γιώργος Μυλωνάκης, ύστερα από λιποθυμικό επεισόδιο, διεγνώσθη με ρήξη ανευρύσματος εγκεφάλου και υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση. 

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Λιμνοδεξαμένη και αρδευτικό δίκτυο στον Πυργετό

Ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και τη βιώσιμη διαχείριση των υδάτινων πόρων πραγματοποιεί ο Δήμος Τεμπών, καθώς η Δημοτική...

Tελευταία Nέα