Η ανάρτηση από Θύρα 1

Κοινοποίηση

Με αφορμή την συμπλήρωση 19 χρόνων από το δεύτερο Κύπελλο της ΑΕΛ το 2007, ο Σύνδεσμος Φιλάθλων Αθλητικής Ένωσης Λάρισας ΘΥΡΑ 1 μέσα από τα social media έκανε την ανάρτηση που έγραφε “5 ΜΑΗ ΗΤΑΝΕ Η ΜΕΡΑ… ΑΕΛ ΚΥΠΕΛΛΟ” μαζί με την παρακάτω φωτογραφία.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η Ευρώπη στο «καμίνι» του καύσωνα: Εκατοντάδες νεκροί, κατάρριψη ρεκόρ 80ετίας και κλιματικά καταφύγια

Ένα πρωτοφανές κύμα καύσωνα σαρώνει τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, αφήνοντας πίσω του εκατοντάδες νεκρούς, συντρίβοντας ιστορικά ρεκόρ δεκαετιών και θέτοντας σε ύψιστο συναγερμό...

Tελευταία Nέα