Η ανάρτηση από Θύρα 1

Κοινοποίηση

Με αφορμή την εκτός έδρας αναμέτρηση της ΑΕΛ απέναντι στο Διαγόρα Ρόδου για την Superleague 2 που έγινε το Σάββατο (30/11) στο Δημοτικό Στάδιο Ρόδου οι οργανωμένοι οπαδοί των «βυσσινί» Θύρα 1 μέσα από τα social media έκαναν την παρακάτω ανάρτηση.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Tελευταία Nέα