Ήττα στον πρώτο γύρο για την Σάκκαρη

Κοινοποίηση

Η Μαρία Σάκκαρη δεν τα κατάφερε στο τουρνουά στο Μοντερέι και ηττήθηκε με 2-0 από την Κροάτισσα Ντόνα Βέκιτς.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια αποκλείστηκε νωρίς, καθώς πραγματοποίησε μία κακή εμφάνιση, για τα δεδομένα της και ηττήθηκε (6-2, 6-3) σε 1 ώρα και 24 λεπτά.

Πλέον η Σάκκαρη στρέφει το ενδιαφέρον της στο US Open το τέταρτο και τελευταίο Grand Slam της σεζόν.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα