Κακοκαιρία στην Αττική: Πλημμύρισε ξανά το ΣΕΦ

Κοινοποίηση

Η κακοκαιρία που έπληξε την Αττική, επηρέασε ξανά το φαληρικό στάδιο, καθώς η οροφή του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας στάζει και το παρκέ έχει σε πολλά σημεία νερά, προβληματίζοντας τους ανθρώπους του Ολυμπιακού.

Αυτή είναι η τρίτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στο γήπεδο του Ολυμπιακού και ευτυχώς για την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα, το επόμενο εντός έδρας παιχνίδι είναι την ερχόμενη Δευτέρα (10/2) ενάντια στον ΠΑΟΚ για την 18η στροφή της Greek Basketball League.

Οι άνθρωποι των Πειραιωτών ήδη δουλεύουν πυρετωδώς, ώστε να περιορίσουν τις ζημιές, βάζουν νάυλον σε κομμάτια του παρέ, ενώ ήδη τοποθετούνται κουβάδες σε αρκετά σημεία του σταδίου.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα