Κλειστός ο σταθμός «Ευαγγελισμός» με εντολή της ΕΛ.ΑΣ.

Κοινοποίηση

Προσωρινά κλειστός θα παραμείνει ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός», ενώ οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση, σύμφωνα με ανακοίνωση.

Συγκεκριμένα, το απόγευμα της Παρασκευής (31/01) η ΣΤΑ.ΣΥ. εξέδωσε ανακοίνωση, η οποία αναφέρει:

«Σας ενημερώνουμε, πως με εντολή της ΕΛ.ΑΣ έκλεισε προσωρινά ο σταθμός του Μετρό Ευαγγελισμός. Οι συρμοί διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση».

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη συγκέντρωση για τα Ίμια στην περιοχή.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Ιράν: Η Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε ψήφισμα για τον τερματισμό των στρατιωτικών επιχειρήσεων

Η ελεγχόμενη από τους Ρεπουμπλικάνους Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε χθες Τρίτη ψήφισμα για τον τερματισμό των αμερικανικών στρατιωτικών επιχειρήσεων εναντίον του Ιράν, εν μέσω...

Tελευταία Nέα