Ώρες αγωνίας για τον «κοντό» και τον «ψηλό» του ελληνικού ποδοσφαίρου

Κοινοποίηση

Μετά το σοκ της είδησης με το πρόβλημα υγείας του Μίμη Δομάζου το πρωί της Τετάρτης (22/1), ο οποίος είναι διασωληνωμένος (υπέστη ανακοπή καρδιάς) στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», έγινε γνωστό σαν κακόγουστο αστείο ότι εισήχθη σε κοντινό νοσοκομείο (ΓΝΑ) και ο Αντώνης Αντωνιάδης.

Όπως αποκάλυψε ο Δημήτρης Μαλισιώβας στην εκπομπή «Τελευταία Σελίδα» της ΕΡΑ ΣΠΟΡ, ο 79χρονος Έλληνας «μπόμπερ» εισήχθη στο νοσοκομείο ΓΝΑ με συμπτώματα πνευμονίας. Ο Αντώνης Αντωνιάδης παρακολουθείται από τους γιατρούς, είναι σε καλή κατάσταση και οι γιατροί πιστεύουν ότι γρήγορα θα πάρει εξιτήριο.

Οι ευχές όλων μας είναι να πάρουν εξιτήριο μαζί, όπως μαζί τους απολάμβαναν για πολλά χρόνια οι φίλοι του ελληνικού ποδοσφαίρου.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Ιράν: Η Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε ψήφισμα για τον τερματισμό των στρατιωτικών επιχειρήσεων

Η ελεγχόμενη από τους Ρεπουμπλικάνους Γερουσία των ΗΠΑ ενέκρινε χθες Τρίτη ψήφισμα για τον τερματισμό των αμερικανικών στρατιωτικών επιχειρήσεων εναντίον του Ιράν, εν μέσω...

Tελευταία Nέα