Παράτησε τη μηχανή του για να αποφύγει μπλόκο και την επόμενη μέρα έκανε δήλωση… για κλοπή

Κοινοποίηση

Οδηγός παράτησε την μηχανή του για να αποφύγει μπλόκο της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. στην Πάτρα και την επόμενη μέρα πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα να δηλώσει κλοπή.

Σύμφωνα με το tempo24, το περιστατικό σημειώθηκε προ ημερών στην περιοχή της Αγίας Σοφίας στην Πάτρα, όταν ο μοτοσικλετιστής προσπάθησε να αποφύγει τον έλεγχο της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Ακολούθησε «μίνι» καταδίωξη στο κέντρο της πόλης και ο άνδρας εγκατέλειψε την μηχανή και εξαφανίστηκε.

Την επόμενη ημέρα ο οδηγός της μηχανής είχε την φαεινή ιδέα να πάει στο Αστυνομικό Τμήμα Αιγίου και να καταγγείλει την κλοπή του οχήματός του. Οι αστυνομικοί όμως τον συνέλαβαν, ενώ όπως προέκυψε είχε απασχολήσει και στο παρελθόν τις Αρχές για διάφορα αδικήματα του ποινικού κώδικα.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα