Πέθανε 50χρονη που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ με γρίπη τύπου Α

Κοινοποίηση

Τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου (01/02) έφυγε από τη ζωή η 50χρονη γυναίκα από τον Βόλο, η οποία νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Βόλου, με γρίπη τύπου Α.

Οι εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν σε Ινστιτούτο επιβεβαίωσαν, σύμφωνα με το thenewspaper, ότι είχε προσβληθεί από τον ιό Η1Ν1. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε και δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.

Η 50χρονη έπασχε από υποκείμενα νοσήματα και αποτελεί το δεύτερο θύμα της γρίπης στο Νοσοκομείο Βόλου κατά τη διάρκεια του φετινού χειμώνα.

 

 

 



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα