Σήκωσαν πανό για τον Παναγιώτη Μπαχράμη (Φώτο)

Κοινοποίηση

Οι φίλαθλοι της Καλαμάτας στην εντός έδρας αναμέτρηση με την ΑΕΛ για το Κύπελλο Ελλάδας, στο Δημοτικό Στάδιο Παραλίας Καλαμάτας, ανάρτησαν πανό στη μνήμη του, Παναγιώτη Μπαχράμη που έγραφε: «Ποτούλη ψυχάρα για πάντα Θυελλάρα».

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα