Στην Αθήνα ο Ζελένσκι μέσα στον Νοέμβριο

Κοινοποίηση

Στην Αθήνα θα βρεθεί ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, το προσεχές διάστημα. 

Σύμφωνα με την ενημέρωση των διπλωματικών συντακτών από την εκπρόσωπο του υπουργείου Εξωτερικών, ο Ζελένσκι θα επισκεφτεί την Ελλάδα εντός του Νοεμβρίου προκειμένου να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Η ακριβής ημερομηνία δεν έχει ανακοινωθεί και αναμένεται να γίνει γνωστή από το Μέγαρο Μαξίμου.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Tελευταία Nέα