Συνελήφθησαν δύο μαθητές για διακίνηση κοκαΐνης

Κοινοποίηση

Στη σύλληψη δύο μαθητών σχολείου της πόλης της Ναυπάκτου για διακίνηση ναρκωτικών προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Nafpaktianews.gr πρόκειται για έναν 17χρονο και έναν 18χρονο, στην κατοχή των οποίων βρέθηκαν φιξάκια κοκαΐνης, χρηματικό ποσό και κινητά τηλέφωνα,

Η αστυνομία έφτασε στη σύλληψη των δύο μαθητών, αξιοποιώντας σχετικά στοιχεία που είχε στη διάθεσή της. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία, ενώ το πρωί της Πέμπτης θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Ιράν: Καλεί τις ΗΠΑ να αποφεύγουν ερμηνείες που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το μνημόνιο συνεννόησης

Το υπουργείο Εξωτερικών του Ιράν επέκρινε την κυβέρνηση των ΗΠΑ για αντιφατικές δηλώσεις σχετικά με το μνημόνιο συνεννόησης (MoU) που υπεγράφη μεταξύ των δύο...

Tελευταία Nέα