Τρεις για την ΑΕΛ – ΑΕΛ

Κοινοποίηση

Τρεις παίκτες της ΑΕΛ είδαν την κίτρινη κάρτα στην εκτός έδρας αναμέτρηση με την Καλαμάτα την Τρίτη (19/08) στο Δημοτικό Στάδιο Παραλίας Καλαμάτας, στο πλαίσιο του προκριματικού γύρου του Κυπέλλου Ελλάδας. Κίτρινη κάρτα είδαν ο Παναγιώτης Δεληγιαννίδης στο 39ο λεπτό, ο Γιάνι Ατανάσοφ στο 52ο λεπτό και ο Αχμέντ Λαυρέντης Κοσσονού στο 80ο λεπτό.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα