Βρέφος 9 μηνών με μώλωπες στο Παίδων

Κοινοποίηση

Συναγερμός σήμανε στις αρμόδιες Αρχές, έπειτα από καταγγελία μίας νοσηλεύτριας του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία», η οποία αφορούσε ένα βρέφος που έφερε μώλωπες στο σώμα του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νοσηλεύτρια προχώρησε στην ανωτέρω καταγγελία στο Γραφείο Αντιμωτώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας της Ομόνοιας, το βράδυ του Σαββάτου.

Συγκεκριμένα, ανέφερε πως αντιλήφθηκε πως το βρέφος έφερε μώλωπες. Έχει ζητηθεί ιατροδικαστική εξέταση, προκειμένου να διευκρινιστεί πότε προκλήθηκαν καθώς και με ποιον τρόπο, ενώ οι καταθέσεις που πήρε η ΕΛ.ΑΣ. από το οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού έχουν σταλεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Σημειώνεται πως, μέχρι στιγμής, η ΕΛ.ΑΣ. δεν έχει προχωρήσει σε προσαγωγές ή συλλήψεις.

 



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Η πολεμική οικονομία της Ρωσίας έχει… πρόβλημα, αλλά δεν καταρρέει

Μετά από τέσσερα χρόνια ανάπτυξης παρά τις κυρώσεις, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός οικονομολόγων από κέντρα μελετών δηλώνει ότι η πολεμική οικονομία της Ρωσίας...

Tελευταία Nέα