Αχαΐα: Αυτοκίνητο «έφυγε» από το δρόμο και αναποδογύρισε

Κοινοποίηση

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής (08/09), στο Λαμπίρι Αχαΐας.

Συγκεκριμένα, όλα συνέβησαν στο ύψος του κάμπινγκ Τσόλης, όταν οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και «έφυγε» από το δρόμο, με αποτέλεσμα την ανατροπή του οχήματος.

Στη συνέχεια, ακολούθησε επιχείρηση της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό του.

Ο οδηγός, ευτυχώς, ανασύρθηκε με ελαφρά τραύματα.

Δείτε φωτογραφίες του tempo24.news:

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα