Ανακοίνωση ΠΑΕ ΑΕΛ για τον αγώνα Κυπέλλου με το Μακεδονικό

Κοινοποίηση

Το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου θα αγωνιστεί η ΑΕΛ για την 3η φάση του κυπέλλου Ελλάδας, όπου θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας τον Μακεδονικό, όπως ανακοίνωσε σήμερα η ΕΠΟ. Η αναμέτρηση θα διεξαχθεί στο γήπεδο της Νέας Ευκαρπίας με ώρα έναρξης στις 16:30.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα