Επικοινωνία Μητσοτάκη με τις παγκόσμιες πρωταθλήτριες της Εθνικής Πόλο

Κοινοποίηση

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε το πρωί της Πέμπτης επικοινωνία με τις αθλήτριες της Εθνικής Ελλάδος Πόλο Γυναικών που κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. 

«Μίλησα με τα χρυσά μας κορίτσια και μοιράστηκα μαζί τους την υπερηφάνεια και τη χαρά που μας γέμισαν με την συγκλονιστική τους παρουσία, μέσα και έξω από την πισίνα!

Σας ευχαριστούμε για όλα!», τονίζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Νταβέλης: «Στα χέρια του Στυλιανού το 90% των στοιχείων της ΠΑΕ ΑΕΛ» (Video)

Δείτε τι είπε ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΛ, Αχιλλέας Νταβέλης, για τις συζητήσεις με τον επιχειρηματία Ζήση Στυλιανό, σε συνέντευξή του στο Formedia TV. https://www.youtube.com/watch?v=zauffPj9uIo ...

Tελευταία Nέα