Η ανάρτηση από Θύρα 1

Κοινοποίηση

Με αφορμή την εκτός έδρας αναμέτρηση του Κυπέλλου Ελλάδας της ΑΕΛ με τη Θύελλα Κατσικάς, που έγινε το Σάββατο (07/09) στο Δημοτικό Γήπεδο Κατσικάς Ιωαννίνων οι οργανωμένοι οπαδοί των «βυσσινί» Θύρα 1 μέσα από τα social media έκαναν την παρακάτω ανάρτηση μαζί με φωτογραφίες.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα