Η ανάρτηση από τους Monsters

Κοινοποίηση

Με αφορμή την εκτός έδρας αναμέτρηση του Κυπέλλου Ελλάδας της ΑΕΛ με τη Θύελλα Κατσικά, που έγινε το Σάββατο (07/09) στο Δημοτικό Γήπεδο Κατσικά, οι οργανωμένοι οπαδοί των «βυσσινί» Monsters Larissa, μέσα από τα social media, έκαναν την παρακάτω ανάρτηση μαζί με φωτογραφίες.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα