Η αποστολή της ΑΕΛ με Μακεδονικό

Κοινοποίηση

Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ΑΕΛ, για το εκτός έδρας νοκ-άουτ παιχνίδι το Μακεδονικό, που θα γίνει το Σάββατο (14/09) στις 16:30 στο γήπεδο Μακεδονικού, στο πλαίσιο της 3ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας. Οι 22 ποδοσφαιριστές που επέλεξε για την αποστολή ο τεχνικός των «βυσσινί» Παύλος Δερμιτζάκης, είναι οι Σουλούκος, Περντρέου, Βενετικίδης, Ηλιάδης, Βαφέας, Στάμου, Θ. Παπαγεωργίου, Παπαδόπουλος, Τριμμάτης, Κοσσονού, Παναγιωτίδης, Οικονόμου, Γιαξής, Κ. Παπαγεωργίου, Στίνα, Δημηνίκος, Ακόστα, Μούργος, Πασάς, Μωραΐτης, Γραββάνης, Φατάι.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα