Η Ελλάδα ηττήθηκε από την Κροατία (11-10) και αποκλείστηκε από την 4άδα

Κοινοποίηση

Η Εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης των Νέων Ανδρών (Κ19) ηττήθηκε από την Κροατία με 11-10, στον προημιτελικό του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, που διεξάγεται στο Μπουργκάς της Βουλγαρίας και αποκλείστηκε από την τετράδα της διοργάνωσης.

Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα θα αντιμετωπίσει αύριο (6/9, 15:15) την Ιταλία για τις θέσεις 5-8.

Τα οκτάλεπτα: 3-4, 2-2, 3-2, 2-3
ΕΛΛΑΔΑ (Ηλίας Μαχαίρας): Παρτσόγλου, Λυκούδης 6, Νικολαΐδης Γ., Γεωργαράς, Τόττης 1, Λασκαρίδης, Κωνσταντόπουλος, Μπιτσάκος, Καρατζάς 1, Κανδανολέων, Σπάχιτς 2, Σαλέχ, Λεβαντής.

Τα γκολ της Κροατίας πέτυχαν οι: Μπουρμπούραν 2, Πρκότσα 2, Σούσιτς 2, Γκούζι 2, Πάβλιτς 1, Φαϊκοβιτς 1, Μπουρντιέρεζ 1, Τόντσινιτς 1.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα