Νορβηγία: Λεωφορείο βγήκε από το δρόμο – Τρεις νεκροί

Κοινοποίηση

Τροχαίο με λεωφορείο σημειώθηκε την Πέμπτη (26/12) στη Νορβηγία. 

Τουλάχιστον τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα όπως αναφέρουν τα κρατικά μέσα ενημέρωσης.

Το δυστύχημα συνέβη γύρω στις 14:30 ώρα Ελλάδας στην περιοχή Χάντσελ στη βορειοδυτική ακτή της χώρας.

Το λεωφορείο, στο οποίο επέβαιναν 70 άτομα βγήκε από το δρόμο και κατέληξε εν μέρει στη λίμνη Åsvatnet, σύμφωνα με το δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο NRK.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μπορεί η Ευρώπη να ελέγξει τη σύγκρουση στην Ουκρανία;

Το τελευταίο διάστημα οι Ουκρανοί έχουν εντείνει τα πλήγματά τους βαθιά στη ρωσική επικράτεια, στοχεύοντας κρίσιμες υποδομές. Την ίδια στιγμή λαμβάνουν επιδοκιμασία από την...

Tελευταία Nέα