Ο Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις έκανε την πρώτη του προπόνηση με τα πράσινα

Κοινοποίηση

Ο Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις πάτησε για πρώτη φορά το παρκέ του «Telekom Center Athens» και ξεκίνησε άμεσα δουλειά υπό τις οδηγίες του Εργκίν Αταμάν, λίγες ώρες μετά την άφιξή του στην Αθήνα. Ο Παναθηναϊκός εντάσσει τον Αμερικανό φόργουορντ στον αγωνιστικό σχεδιασμό για το Final 8 του Κυπέλλου στο Ηράκλειο.

Ο 31χρονος φόρεσε τα πράσινα και συμμετείχε κανονικά στην προπόνηση, με τον τεχνικό των «πράσινων» να τον υπολογίζει άμεσα για τις αναμετρήσεις στην Κρήτη. Ο Αταμάν ενσωματώνει τον παίκτη στα πλάνα του και όλα δείχνουν ότι ο Χέιζ-Ντέιβις θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στη διοργάνωση.

Η ομάδα συνεχίζει την προετοιμασία της και ολοκληρώνει την Τρίτη (17/02) το πρόγραμμα επί αθηναϊκού εδάφους. Στη συνέχεια, η αποστολή αναχώρησε για το Ηράκλειο, όπου ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ την Τετάρτη (18/02) στον προημιτελικό.

Έτσι, οι «πράσινοι» μπαίνουν στην τελική ευθεία της προετοιμασίας με τον Χέιζ-Ντέιβις διαθέσιμο και έτοιμο να προσφέρει λύσεις στη μάχη για την πρόκριση.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα