Οι οπαδοί της ΑΕΛ στον Κατσικά Ιωαννίνων (Φώτο)

Κοινοποίηση

Οι φίλαθλοι της ΑΕΛ ήταν και πάλι κοντά στην ομάδα σε ένα ακόμη εκτός έδρας αγώνα, απέναντι στη Θύελλα Κατσικάς, στο πλαίσιο της 2ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας. Οι φίλοι των «βυσσινί» που βρέθηκαν στο Δημοτικό Γήπεδο Κατσικάς Ιωαννίνων έδωσαν βροντερό παρών με πολύ παλμό και συνθήματα έκαναν αισθητή την παρουσία τους και στο τέλος χάρηκαν για την πρόκριση της ΑΕΛ.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα