Πάτρα: 27χρονος μπήκε ανάποδα με το αυτοκίνητό του στο λιμάνι

Κοινοποίηση

Ένας 27χρονος οδηγός αυτοκινήτου συνελήφθη στο λιμάνι της Πάτρας, χθες (18/02) το απόγευμα από το Λιμενικό, λόγω επικίνδυνης οδήγησης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το tempo24, κατά τη διάρκεια τροχονομικού ελέγχου, στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. επιχείρησαν να ακινητοποιήσουν ένα Ι.Χ.Ε. όχημα που κινούνταν αντίθετα εντός του λιμένα. Ο 27χρονος οδηγός δεν συμμορφώθηκε στις τροχονομικές υποδείξεις και επιχείρησε να διαφύγει με το όχημά του προς άγνωστη κατεύθυνση, με αποτέλεσμα να τραυματίσει ένα στέλεχος Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ.

Το στέλεχος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Πάτρας «ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ» για τη διενέργεια ιατρικών εξετάσεων, από όπου και εξήλθε αυθημερόν.

Από το Β’ Λιμενικό Τμήμα Πάτρας που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο 27χρονος για παράβαση των άρθρων 290Α’ (Επικίνδυνη οδήγηση), 308 (Απλή σωματική βλάβη) και 167 (Αντίσταση) του Ποινικού Κώδικα.



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα