Πάτρα: Μήνυμα του 112 για την φωτιά στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας»

Κοινοποίηση

Φωτιά ξέσπασε το απόγευμα του Σαββάτου στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα, με τις αρχές να προχωρούν σε εκκένωση ασθενών από θαλάμους.

Πριν από λίγο εστάλη μήνυμα από το 112 λόγω των πυκνών καπνών από την πυρκαγιά.

«Πυρκαγιά στο νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα Πατρών. Καπνοί στην ευρύτερη περιοχή. Παραμείνετε σε εσωτερικούς χώρους, κλείστε πόρτες και παράθυρα. Ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών» αναφέρει το μήνυμα του 112.

 



Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Νταβέλης: «Στα χέρια του Στυλιανού το 90% των στοιχείων της ΠΑΕ ΑΕΛ» (Video)

Δείτε τι είπε ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΛ, Αχιλλέας Νταβέλης, για τις συζητήσεις με τον επιχειρηματία Ζήση Στυλιανό, σε συνέντευξή του στο Formedia TV. https://www.youtube.com/watch?v=zauffPj9uIo ...

Tελευταία Nέα