Πήραν το μοναδικό πλωτό ασθενοφόρο για τη ΔΕΘ – Αποκλειστικό

Κοινοποίηση

Χωρίς πλωτό ασθενοφόρο έχει μείνει η Αίγινα, με αποτέλεσμα ένας άνθρωπος που τραυματίστηκε σε τροχαίο να μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Αττικής με θαλάσσιο ταξί.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, η Αίγινα διέθετε ένα πλωτό ασθενοφόρο του Λιμενικού Σώματος το οποίο έφυγε από το νησί στα τέλη Αυγούστου για να πραγματοποιηθούν εργασίες συντήρησης και αποφασίστηκε να μεταφερθεί στο περίπτερο του υπουργείου Ναυτιλίας στη ΔΕΘ.

Πληροφορίες του enikos.gr αναφέρουν ότι στην Αίγινα έγινε ένα σοβαρό τροχαίο, στο οποίο τραυματίστηκε ένα άτομο που τελικά χρειάστηκε να μεταφερθεί στην Αθήνα με θαλάσσιο ταξί, προκειμένου να γίνει η διακομιδή του στη συνέχεια στο νοσοκομείο «Αττικόν».

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, στην τοπική κοινωνία, υπήρξαν αντιδράσεις στο άκουσμα της είδησης ότι θα μεταφερθεί στη ΔΕΘ το μοναδικό πλωτό ασθενοφόρο.

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Μνημόνιο Syngenta με McDonald’s και McCain Κίνας για βιώσιμη καλλιέργεια και τροφοδοσία πατάτας

Οι τρεις πλευρές υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με στόχο τον μετασχηματισμό της τοπικής καλλιέργειας, προμήθειας και επεξεργασίας πατάτας μέσω της ευρείας εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών...

Tελευταία Nέα