Σάββας Παντελίδης για Παναθηναϊκός-ΑΕΛ – ΑΕΛ

Κοινοποίηση

Δείτε αναλυτικά τι είπε ο προπονητής της ΑΕΛ, Σάββας Παντελίδης, με αφορμή την εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό, που έγινε στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης», στο πλαίσιο της 21ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Superleague.

«Νομίζω ότι στο αμυντικό κομμάτι έχουμε πάει πάρα πολύ καλά, δεν έχουμε αφήσει τον Παναθηναϊκό να δημιουργήσει πολλά πράγματα. Αν με ρωτάτε δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος, γιατί ο αντίπαλος έχει την περισσότερη ώρα στην κατοχή του, έχει βγάλει ευκαιρίες και την μεγαλύτερη ευκαιρία την έχουμε εμείς. Αν πετύχουμε εκείνη την ώρα δεύτερο γκολ θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

Οπωσδήποτε όμως μπορούμε να χαμογελάσουμε, όταν παίρνεις ένα τέτοιο αποτέλεσμα με μεγάλη ομάδα όπως είναι ο Παναθηναϊκός.

Θα μπορούσαμε να πάρουμε τη νίκη, τη μεγάλη ευκαιρία την έχουμε εμείς μετά το 1-0. Θα μπορούσαμε αν είχαμε βάλει δεύτερο γκολ να πάρουμε τη νίκη».

Πηγή

Διαβάστε Περισσότερα

Βενεζουέλα: Συγκλονιστικό βίντεο από διάσωση παιδιών μέσα από συντρίμμια

Τραγικές στιγμές βιώνει η Βενεζουέλα μετά τους δύο ισχυρότατους, διαδοχικούς σεισμούς μεγέθους 7,2 και 7,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που έπληξαν το βόρειο τμήμα...

Tελευταία Nέα